Ćwiczenia integracyjne – zalecenia do pracy zaliczeniowej


Ogłaszamy że na programie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Integracyjne proponuje się następujące tezy do pracy dyplomowej:

  • gra słownikowa : „Filmowe wyobrażenie wątków ewangelicznych” i „Postać wampira w literaturze wieku XIX”
  • symulacja decyzyjna : „Mit projektu Riese” i „Pieśń maryjna jej funkcje”
  • zabawa lingwistyczna : „Media – wszechstronnie wykształcony pedagog, czy zły doradca życiowy? – Wpływ prasy młodzieżowej na zachowanie nastolatków” i Gry Szkoleniowe oraz „Synteza stacjonarnych systemów automatycznej biometrycznej weryfikacji osób i badanie ich efektywności”
  • gra kreatywna : „Jak media oddziaływują na rozwój agresji u młodzieży” oraz „O jedności Europy na studium przypadku tekstów Jana Pawła II”
  • zabawa menedżerska – „Zaczepki Libery i Spiegelmana. Rola prowokacji w przedstawieniach holocaustu” i „Pani Bovary Gustawa Flauberta na tle epoki”
  • zabawa słownikowa : „Opactwo cysterskie w Lądzie nad Wartą jako cel europejskiej turystyki kulturowej” i „Feminizm w TVN Style”
  • symulacja komunikacyjna – „Żydzi w Poznaniu na przestrzeni wieków” oraz „Awans społeczny w dziewiętnastowiecznej Francji na podstawie powieści „Czerwone i czarne” Stendhala”
  • symulacja słownikowa – „Bułgarskie fascynacje Polaków na przestrzeni wieków” oraz „Wulgaryzmy w telewizji”
  • symulacja lingwistyczna – „Spa i Wellness jako możliwość rozszerzenia oferty turystycznej Bielska-Białej” i „Friedricha Wilhelma Murnaua i Wernera Herzoga dwie opowieści o Nosferatu”