ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: opracować ćwiczenie indywidualne dot. negocjacji i komunikacji na fundamencie oglądania krótkich scen z jednego z poniższych filmów:
Toy Story 2; John Lasseter
Solista; Joe Wright, Mały Dieter chciałby latać; Werner Herzog
Hair; Milos Forman
Straszne skutki awarii telewizora; Jaroslav Papoušek, Mleczna droga; Andrzej Kondratiuk
Wszystko na sprzedaż; Andrzej Wajda
Tato; Maciej Ślesicki, Matka swojej matki; Robert Gliński
4. Piętro; Antonio Mercero, Prawdziwy romans; Tony Scott
Vanilla Sky; Cameron Crowe
Patriota ; Roland Emmerich, Rytmy nocy; Whit Stillman
Pełnia zła; Harold Becker
Dawca; Mark L. Lester
ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: opracować artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na podstawie tekstu do wybranego z następujących przebojów:
Czerwone Gitary, Czerwonet Gitary 2, Closterkeller, Violet
Dire Straits, On Every Street, King Crimson, 21st Century Schizoid Man, Ocean Colour Scene, Marchin Already
Grechuta, Marek i Anawa, Korowód, Searchers, The, Meet The Searchers, Sting, …Nothing Like The Sun
Faith No More, Angeldust
ZADANIE NR 3: – Problematyka prawiudłowego artykułowania skomplikowanych treści. Spisać trafną do grupy uczniów podstawówki zasadę aplikowania dowolnej zwymienionych tutaj medykamentów:
187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne
186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
101.2, Antybiotyki makrolidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
178.2, Leki przeciwpsychotyczne – olanzapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
184.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory wychwytu zwrotnego serotoniny
178.2, Leki przeciwpsychotyczne – olanzapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne